Oare stii?

Oare stii ce simt cand ma iei in brate,ma saruti? Poate stii sau nu dar totusi iti voi spune.

Te iubesc enorm,lângă tine am gasit aceea liniște de care aveam nevoie, aceea putere care mi-a lipsit in ultimul timp baby.

Din aceea persoană depresiva tu m-ai schimbat într-un om fericit iar tot ce imi doresc sa simt aceasta fericire veșnic daca se va putea.

Stii ca atunci cand ma iei in brate alungi tristetea din sufletul meu.

Iubesc sufletul tău iubitule,care desi a trecut prin multe lupte mi s-a deschis iar pentru asta te voi rasplati toata viata prin iubire incat nu vei regreta ca m-ai ales. Sunt norocoasa ca desi sunt fete mai bune ca mine tu m-ai vrut pe mine. Te iubesc enorm iubitule!!!

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.