O zeita contra furtunii!!!

IUBIRE. Spune atât de multe lucruri despre fiecare dintre noi, încât poate fi pus într-un dicționar cu o descriere de milioane de pagini. Întrebați oameni simpli de pe stradă despre definiția acestuia și sunt sigură că veți primi atât de multe răspunsuri încât să umpleți o carte. Are multe ramificații,atât de multe înțelesuri încât e pur și simplu imposibil să nu adori tot ceea ce ține de el. Fiecare sentiment pe care ți-l trezește, emoțiile și stările prin care te face să treci,iubirea este pur și simplu o zeiță. Cred că toți cei care îmi veți citi cuvintele vă veți regăsi în ele,deoarece fiecare a iubit,iubește sau va iubi măcar o dată în viață.Trecem prin momente grele,plângem și implorăm cerul să ne ajute și atunci ea e întotdeauna acolo, gata să ne sară oricând în ajutor. Iubirea părinților, bunicilor,persoanei dragi,a unui prieten,chiar nu contează,zeița va fi cu noi mereu și dacă vom alege cu ajutorul ei,întotdeauna vom fi ghidați pe calea cea bună. Cei ce îți vor spune să gândești și să faci alegeri cu creierul în favoarea inimii când vine vorba de ceea ce iubești, sunt fără suflet. Chiar dacă vrei,inima nu te va lăsa să alegi ceea ce nu iubești și chiar dacă o vei face, mereu te vei reîntoarce la trecut și vei iubi ceea ce e menit să fie al tău. Știți cum se spune…am fost acolo,am trecut prin asta. Am făcut sute de greșeli alegând cu creierul și tot la inimă m-am întors. Furtuna amintirilor a pătruns mereu în mintea mea luptându-se cu zeița, dar zeița mereu învinge. Chiar dacă îți dorești din tot sufletul să nu iubești pe cineva, este imposibil. Toată forța iubirii se va strânge la un loc și va distruge creierul. Inima învinge mereu și triumful dragostei este veșnic. IUBEȘTE frumos,iubește cu inima și ascultă-ți sentimentele.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.